【渣翻。】Carry You - Union J

        一直觉得这是一首歌是卷毛的心声【X】

        想要carry队友carry纯黑,写文的时候就经常听这首歌。

        歌词渣翻有怪莫怪。

        ***

  https://m.xiami.com/song/1771835643

  ***

  Don't ever say you're lonely

  请永远都不要说你很孤单无助


  Just lay your problems on me

  因为你可以将所有问题都交给我


  And I'll be waiting there for you

  我会一直在那里等着你


  The stars can be so blinding

  星星也可以很眩目


  When you get tired of fighting

  当你感到疲惫去战斗时


  You know the one you can look to

  你知道谁是你可以依靠


  When the vision you have gets blurry

  当你感到视线模糊时


  You don't have to worry, I'll be your eyes

  你不必感到担忧,我会成为你的眼睛


  That's the least I can do,

  这是至少我力所能及的事


  Cause when I fell, you pulled me through

  因为当我坠入深渊时,是你伸手拯救我


  So you'll know that I'll carry you

  所以你会知道我会一直陪伴你


  I know it's been a long night, but now I'm here it's alright

  我知道这是漫长的黑夜,但此刻我就在这里,所以一切都依然美好


  I'll don't mind walking in your shoes

  我并不介意追随着你(站在你的角度思考)


  We'll take each step together, 'til you come back to center

  我们会一起走过每一步直至你回到中心


  You know that I know the real you

  你知道只有我才知道最真实的你


  When the vision you have gets blurry

  当你感到视线模糊时


  You don't have to worry, I'll be your eyes

  你不必感到担忧,我会成为你的眼睛


  That's the least I can do,

  至少这是我力所能及的事


  'Cause when I fell, you pulled me through

  因为当我坠入深渊时,是你伸手拯救我


  So you'll know that I'll carry you

  所以你会知道我会一直陪伴你


  Like you've been running for hours and can't catch your breath

  就好像你已经竭力奔跑许久,甚至难以呼吸


  The demons are screaming so loud in your head

  恶魔在你的脑海中大声尖叫


  You're tired, you're broken, you're cut and you're bruised

  你不但疲惫、破碎还痛彻心扉


  When life feels too heavy – just hold on, I'll carry you

  当你感到生命如千斤巨石,请再等等,我会出现陪你熬过


毒木不成林